میدونم خوب خوب نیستم اما بدم نیستم ....
ارزودارم که خوب درونم به بد درونم غالب بشه...
ریختم بهم...
هی خدا کمکم کن همانند همیشگی ات.....
دوست میدارم.
بیا جلو لپت ببوسم.
غزال بیقراررررر.........
سکوت دل من...ما را در سایت سکوت دل من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 14:53